October 24, 2008

Миний том мөрөөдөл


Намайг хэн нэгэн нь энэ газарлуу дагуулаад явбал би хүссэн юмыг нь хийж өгнө шүү. Би энэ газарт очоод үзчүүл тэгээд яасан ч яахав. Ноднин би бараг 2 хайрцаг бүтэн MM's идсэн ш дээ. Гэхдээ юу гэж нэг дор нь идхэв. Дээр хичээл дээр хүүхдүүд лаг цай пирог авч идээд байхаар нь бас адилхан юм авч идэх гээд очсон чинь нүдэнд MM's харагдаад л тэгээд өдрийн хоол....


4 Сэтгэгдэл:

Anonymous said...

Хэн нэг нь дагуулаад авбал намайг бас :)

Anonymous said...

huuye naizaa hussen bolgonii n gej bolohgueeee.... yu ch husej magadguishdee!!!

gegeen said...

naadah chini melamin-tai geed idehiig horison. china-gaas importlodoggui gadaadiin ulsad baigaa bol bolno. gehdee yum ihdeheeree l muuhai daa. huuhdiin gemeer genen husliig chini hundetgeyee

GanbatD said...

Чука-тай санал нэг байна.

Popular Posts

: