August 1, 2007

Хялбар англи хэл - 6

Ойрдоо шинэ үг тавиагүйд уучлаарай. Дэлхийн торон хэлхээгээр дамжих маань улам багасаад мяа байна шүү.
251. I meet the boss himself - Би босстой өөртэй нь уулзсан
252. I owe you for my dinner - Би чамайг оройн хоолондоо урих өртэй байгаа
253. I really enjoyed myself - Надад үнэхээр таатай байсан
254. I'm fed up with my work! - Би ажилдаа дарагдчихаад байна
255. It's no use complaining - Маяглаад одоо нэмэргүй
256. The child sobbed sadly -
257. The rumor had no basis - Цуу яриа бол ямар ч үндэслэлгүй
258. She's under the weather -
259.The praised him highly -
260. Winter is a cold season - Өвөл бол хүйтэн улирал
261. You can call me any time - Над руу хэзээ ч залгаж болно
262. 15 divided by 3 equals 5 - 15-г 3-т хуваагаад тэнцүү 5
263. All for one, one for all - Нэг нь нийтийн төлөө, нийт нь нэгийнхээ төлөө
264. He grasped both my hands - тэр миний 2 гарыг атгасан
265. He is physically mature - Тэр төрөлхийн сайхан
266. I am so sorry about this - Надад маш харамсалтай байна
267. I can't afford a new car - Би шинэ машин авч чадах мөнгөгүй
268. I do want to see him now - Би түүнтэй яг одоо л уулзмаар байна
269. I have the right to know - Надад мэдэх эрх байгаа
270. I heard some one laughing- Би хэн нэгнийг инээхийг сонссон
271. I suppose you dance much - Миний бодлоор чи их бүжиглэдэг
272. I walked across the park - Би парк дундуур алхсан
273. I'll just play it by ear -
274. I'm not sure i can do it - Би хийж чадна гэдэгтээ итгэхгүй байна
275. I'm not used to drinking - Би ууж чаддаггүй л дээ
276. It the cut still painful? - Зүссэн чинь өвдсөн хэвээрээ юу?
277. It's too good to be true! - Үнэн гэхэд хэтэрхий сайн байна
278. Jean is a blue-eyed girl - Цэнхэр нүдтэй охин
279. Let's not waste our time - Цагаа дэмий битгий үрцгээе
280. May is ask some questions? - Би юм асууж болох уу?
281. Money is not everything - Мөнгө бол бүх зүйлийг шийдэхгүй
282. Neither of the men spoke - Хэн ч дуугарсангүй
283. Stop making such a noise- Чимээ гаргахаа болио
284. The makes no difference - Ингэлээ гээд өөрчлөгдөх юм алга
285. The price is reasonable - Утгагүй үнэтэй юмаа.
286. They crowned him king - Тэд түүнийг хаан шигээ өргөмжилсөн
287. They're in red and white - Тэд улаан цагаан хувцастай
288. We all desire happiness - Бид бүгдээрээ аж жаргалыг хүсдэг
289. We just caught the plane - Би дөнгөж онгоцонд суугаад байна
290. What shall we do tonight? - Өнөө орой бүгдээрээ юу хийх вэ?
291. What's your goal in life - Чиний амьдралын зорилго юу вэ?
292. When was the house built - Энэ байшин хэдэн онд баригдсан бэ?
293. Why did you stay at home? - Чи яагаад гэртээ үлдсийн?
294. You mustn't aim too high - Чи хэтэрхий ихийг хүсээд хэрэггүй дээ
295. You're really killing me! - Чи үнэхээр намайг алж байна даа
296. You've got a point there - Чи яг голыг нь олж хэлэх гээд байна
297. Being criticized is awful! - Шүүмжлүүлэх гэдэг бол аймшиг
298. Don't matter - Хамаагүй
299. To be continued - Үргэлжлэл бий...
300. Keep doing something - Ямар нэгэн зүйл үргэлжлүүлээд бай

1 Сэтгэгдэл:

Arsun said...

Сайн уу Женни Бек нараа
Хэл сурахад хувь нэмэр оруулж байгаад баярлалаа. Хүүхдүүд маань цээжилж байна. Үргэлжлүүлээрэй. Have a nice day

Popular Posts

: