June 18, 2007

Хялбар англи хэл - 2

За өчигдөрийн 50 үгний үргэжлэлийг бичлээ :)
51. Never mind - Болилоо
52. No problem! - Асуудалгүй.
53. That's all! - Ингээд л болоо.
54. Time is up - Цаг дуусаа
55. What's new? - Сонин сайхан?
56. Count me on - Надад итгэж болно
57. Don't worry - Санаа зоволтгүй
58. Feel better? - Арай дээрдэв үү?
59. I love you - Би чамд хайртай.
60. I'm his fan - Би түүний фен нь
61. Is it yours? - Энэ чинийх үү?
62. That's neat - Гоё юмаа
63. Are you sure? - Та итгэлтэй байна уу?
64. Do i have to - Би заавал уу?
65. He is my age - Тэр надтай чацуу
66. Here you are - Чи энд байсан юм уу?
67. No one knows - Хэн ч мэдэхгүй
68. Take it easy - Тайвшир даа
69. What a pity! - Ямайр гайхалтай юм.
70. Аny thing else? - Өөр ямар нэг зүйл байна уу?
71. To be careful! -
72. Do me a favor? - Надад туслаач
73. Help yourself - Өөртөө тусал
74. I'm on a diet - Би хоолны дэглэм барьж байгаа
75. Keep in touch - Холбоотой байгаарай
76. Time is money - Цаг бол алт
77. Who's calling? - Хэн залгаж байна.
78. You did right - Чи зөв хийсэн байна
79. You set me up! - Чи намайг хулхидсан байна
80. Саn i help you? - Танд тусламж хэрэгтэй юу?
81. Enjoy yourself!
82. Excuse me, Sir - Өршөөгрөй ноёнтоон
83. Give me a hand! - Надад туслаач!
84. How's it going? - Хэр явж байна даа?
85. I have no idea - Надад ямар ч мэдэх юм алга
86. I just made it! - Би дөнгөж сая ажуулчихлаа!
87. I'll see to it! - Би харж л байя
88. I'm in a hurry! - Би яарч байна!
89. It's her field - Энэ тэрний өөрийнх нь салбар
90. It's up to you - Чамаас л бүх юм шалтгаална
91. Just wonderful! - Гайхамшигтай!
92. What about you? - Би яах юм болж байна?
93. You owe me one - Чи надад нэг өртэй
94. Your're welcome - Тавтай морил
95. Any day will do - Хэзээ ч хйисэн яахав
96. Are you kidding? - Чи тоглоогүй биз?
97. Congratulations! - Баяр хүргье!
98. I can't help it - Би яаж ч чадахгүй нь
99. I don't mean it - Би тэгье гэж бодоогүй
100. I'll fix you up - Би чамд туслана аа

1 Сэтгэгдэл:

Anonymous said...

Мэдмээр үгнүүд байна. Нэмэхээс санаанд орж байгаа нь:
I don't give a shit /damn/-Надад хамаагүй.
Just in case-Юмыг яаж мэдэхэв

Popular Posts

: